donderdag 18 augustus 2011

oorlog

Sinds gister ben ik in een oorlog terrecht gekomen. Erg leuk als je denkt op vakantie naar je vader te gaan, wordt je als 'soldaat' ingezet. Het is ook nog eens een serieuze oorlog! Het wordt gevoerd buiten- en binnenshuis. Onze tegenstanders kennen geen gevaar, en ze lijken zich snel te vermenigvuldigen. Ik heb het over alle beestjes die hier rondlopen. Het is echt niet meer normaal! Ik vind het niet erg als ik mieren zie lopen of vliegen zie vliegen of andere rare beestjes (buiten he). Maar in deze hoeveelheid tja, en ze lopen ook binnen.. Dat is gewoon niet meer normaal. Mijn vader staat de hele dag paraat die beestjes uit te roeien, helaas lukt het niet. Gister zat er zelfs een vies beest in m'n glas rond te lopen! Die heb ik maar meteen even duidelijk gemaakt dat hij van mijn spullen af moest blijven, WEER EEN BEESTJE MINDER MWUAHAHA. Mijn vader deed die beestjes doodslaan met z'n slipper als ze dicht genoeg bij hem kwamen (hij gaat daar namelijk niet voor opstaan.) Toen hij over de gehele oppervlakte van de tuin kruipende zwarte stipjes zag was hij het zat. Hij pakte de aansteker en liep die kruipende zwarte stipjes achterna. Bij die geniale actie kwam ik natuurlijk niet meer bij en rolde bijna tussen die beestjes van het lachen. Het klinkt misschien niet zo erg maar je zal hier maar zitten te genieten van je vakantie. Lekker zitten en je ziet gezellig beestjes rondlopen, leukhoor. Maar ik ben bang dat we deze oorlog gaan verliezen want de vijand komt steeds terug. En ze kunnen harder lopen dan mij, maar ze hebben dan ookwel meer benen hé en da's niet eerlijk! Gelukkig ga ik morgen terug naar papa's huisje en dan zijn we van dat ongedierte af. Hopelijk zijn er door de zware regenval een aantal overlast makers verdronken. Verder wens ik de rest van de inwoners van dit huis veel succes om dat ongedierte in ieder geval buiten te houden. Aaah nee he, ik zie een beestje vliegen... PATS en alweer een beestje minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten