maandag 29 augustus 2011

nieuw schooljaar

Het is weer bijna zover voor mij, het begin van een nieuw schooljaar. Bahbah echt geen zin heb ik er in! En al helemaal niet omdat ik alles al eens gehad heb. Wat zijn de verwachtingen van leraren van mij? Dat ik goed ga opletten iedere les en niet ga praten en alleen goede punten haal! Bah nee, als ik een uurtje niet kan praten ga ik van binnen dood. Ik ga zitten te wiebelen op mijn stoel en word echt OVERAL van afgeleid! Normaal kan ik me al niet concentreren, maar als ik niet mag praten ooow.. Wat me ook vaak overkwam voorgaande jaren was dat ik tijdens een stilte in de klas ineens een lachkik kreeg, ik heb zo'n irritante aanstekelijke lach dat iedereen dan mee lacht. Maar over dit schooljaar gesproken, ik heb er dus geen zin in. Gelukkig zit ik bij een paar goede vriendinnen in de klas, waardoor het jaar al iets minder erg lijkt. Van de andere kant, omdat ik alles al eens heb gehad moet het dus ergens in mijn hersenkwabben verstopt zitten! Dus dat betekent dat ik minder hoef te leren omdat ik het nog ongeveer weet, handig! Het enige waar ik nog mee zit is dat iedereen uit mijn klas een jaar jonger is, hoe zal dat gaan? Driekwart van mijn nieuwe klas ken ik ook niet, en ik ben zoo slecht met namen. Ik weet zelfs van 2 jongens uit mijn vorige klas hun naam niet:$ Maar voor de rest ga ik positief het jaar in en  niets houdt me ervan tegen om niet over te gaan. dit wordt helemaal mijn jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten